Про стан розгляду звернень громадян до Герцаївської районної державної адміністрації впродовж І кварталу 2016 року

Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вищевказаного розпорядження облдержадміністрації,  в райдержадміністрації протягом  І кварталу 2016 року вжито комплекс заходів, спрямованих на дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення до органів державної влади.    Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Якщо питання, що порушуються, не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації, заявникам надаються обґрунтовані відповіді з роз'ясненням щодо шляхів їх вирішення, створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг. Листи ветеранів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, жінок, які мають почесне звання „Мати-героїня" розглядаються у першу чергу, особисто головою райдержадміністрації. На виконання Закону України ”Про звернення громадян”, налагоджено проведення прямої телефонної лінії, під час якої мешканці району можуть звернутися безпосередньо до голови райдержадміністрації. Щопонеділка проводиться особистий прийом головою районної державної адміністрації, а у разі необхідності, продовжується  до 20 години. Підсумки роботи зі зверненнями громадян та графіки прийому щоквартально висвітлюються у районній газеті ”Газета де Герца” та на веб-сайті.

    Голова райдержадміністрації на  нарадах за участю  керівництва району приділяє значну увагу питанням  удосконалення роботи зі зверненнями громадян, попередженню причин, які породжують скарги громадян.Графіки проведення виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, заступником голови-начальником відділу економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації,керівником апарату та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації у І кварталі 2016 року затверджено розпорядженням районної державної адміністрації  від 22.12.2015 року №318-р «Про виїзні прийоми громадян» та  було проведено у Цуренській, Петрашівській та Великобудській сільських радах. Під час виїзного прийому  були порушені  питання  земельних відносин, забезпечення транспортного сполучення, якості надання послуг з пасажироперевезення, профілювання доріг. Особистий прийом громадян здійснюється згідно із графіком прийому, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації №12 -р від 14.01.2016 року „Про затвердження графіків з особистого прийому  громадян в районній державній адміністрації, її структурних підрозділах, територіальних органах міністерств та інших центральних органах міністерств та інших центральних органах виконавчої влади » та доведеним до відома населення через засоби масової інформації.

      Протягом звітного періоду  до районної державної адміністрації надійшло 195      звернень, що на  156   звернень більше, ніж за  І квартал   2015 року. Збільшення кількості звернень відбулося за рахунок звернень з питань надання матеріальної допомоги (150 звернень). З загальної  кількості 46 звернень надійшло від громадян на особистому прийомі,  132  письмово   та  17  через органи влади вищого рівня. З загальної кількості вирішено позитивно 84  звернення, 27 дано роз’яснення,  31 відмовлено та 53 знаходяться у стадії розгляду.

    Протягом звітного періоду   2016 року до вищих органів влади надійшло 17  звернень, що на   6 звернень  менше, ніж у 2015 році. З них:   до урядової «Гарячої лінії»  КМУ - 8 звернень, 1  звернення до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 5 дублетних повторних звернень до АПУ, КМУ, ВРУ та 3 мешканця  району звернулося  до  обласної державної адміністрації. Збільшилась кількість письмових звернень до голови райдержадміністрації   ( 132  проти  29  у 2015 році),а також  на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації  – 46  проти 10   громадян у  звітному періоді 2015 року. Збільшення кількості звернень відбулося за рахунок звернень з питань надання матеріальної допомоги.

           Колективно  до районної державної адміністрації надійшло 4звернення ,  в яких підписалося  66   громадян.  Повторно дублетно  звернулася   мешканка с.Горбово Падурару В., постраждала внаслідок пожежі, щодо забезпечення житлом.

           У райдержадміністрації постійно приділяється увага громадянам,   які   потребують соціального захисту та підтримки. 

            Із малозахищених категорій громадян до  районної державної адміністрації протягом звітного періоду   2016 року  звернулось:

     -  78  інвалідів  І,ІІ,ІІІ гр.( 4   у  2015 р.), в основному з питань надання матеріальної допомоги;

     - 4   багатодітні  матері та одиноки матері в основному з питань матеріальної допомоги);

     - 2 ветерана праці  з питання надання матеріальної допомоги;

     - 7 військовослужбовців АТО з питання надання дров та земельної ділянки;
     - 6 громадян зі статусом  «Дитина  війни» з питання надання матеріальної допомоги

             Впродовж  І кварталу  2016 року  за рахунок "Районної комплексної програми соціальної підтримки малозахищених верств населення "Турбота" на 2016-2018 роки" 97 малозахищеним громадянам  району надано матеріальну допомогу  у сумі  60700  грн.

        Протягом звітного періоду   2016 року в зверненнях  громадян до районної державної адміністрації було порушено 196   питань, з них : соціального захисту (164 проти 16  у 2015 р), аграрної політики  та земельних відносин ( 4 проти 7 у 2015 р), 1 звернення з питань охорони здоров’я, 1 з питань фінансів, 8 з житлових питань, 1 з питань культури,  1 з питань роботи органів місцевого самоврядування, 1 з питань діяльності закладів освіти, 9 звернень з проблем сімейного виховання  неповнолітніх , 3 питань транспорту та зв’язку та 1 з інших питань

         Питання роботи зі зверненнями громадян в Герцаївській райдержадміністрації за підсумками 2015 року розглядалось на засіданні колегії райдержадміністрації 24 лютого 2016 року  та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 25 лютого  2016 року №65-р «Про затвердження рішення колегії районної державної адміністрації від  24 лютого  2016 року  «Про стан розгляду звернень громадян до районної державної адміністрації за  2015 рік». 

     З метою  посилення виконавської дисципліни щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян, відділом документообігу, контролю та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації  проводиться щомісячне  інформування голови райдержадміністрації щодо дотримання термінів  реагування на звернення громадян як  до обласної,так і до районної державних адміністрацій.  Відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.09.2013 № 193-р «Про затвердження Порядку здійснення перевірки стану виконавської дисципліни в органах виконавчої влади» робочою групою перевірено стан виконавської дисципліни у виконанні законів України, постанов Верховної Ради України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, власних розпорядчих документів, реагування на запити та звернення депутатів усіх рівнів, роботи зі зверненнями громадян здійснення контролю за їх виконанням,протягом звітного періоду перевірено стан  ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у 3 структурних підрозділах райдержадміністрації .                

 

    Картинки по запросу буковинський вісник державної служби

  •  
  •  
-